Monday, February 07, 2011

dah 14 hari aku berjaye membenci kau!!

akhir nya selama ni aku sayang kau,
konon2 takdek dah orang laen boleh curi hati aku nie,,
konon2 aku takleh dah terima lelaki laen..

kau silap lah ema..

ko boleh lupakan mamat tu..
ko boleh tinggalkan mamat tu..
ko boleh hidup tanpa mamat tu..
ko boleh terima ah lelaki laen..

sape die..
he is totally nothing lah ema..
pas nie biar kelantak dia lah kn..
janji pas ni ko kene buat apa yang membahagiakan ko saja..
ko jangan harap2 kan sangat JANTAN tu..~!

from now onward aku sgt2 membenci kau~

dah 8 tahun aku pendam2..
tapi takdek apa pun yang aku dapat..

bayangan je la bro!.

sejak 25januari2011..
aku janji yang aku akan membenci kau..
sebab..
..
..

KAU BUAT AKU TAK UBAH CAM SAMPAH~!!..

ari ni..
dah 2 minggu aku berjaya membenci KAU..!!!
.
.
kau..
kau..
kau..

SAMPAHHHHHH~!!!

No comments:

Post a Comment