Tuesday, February 23, 2010

##duet oh duet##

bismillahirahmanirrahim~~
eiy malas skang nak wat ntry2 bawu~~
bukan pe...
malas nak on9 coz line wireless mmg cam bengong~~
aku tau ar free kan nak on9 kt kolej nie~~
but, nape kalo nak on9 mmg cam hampeh je ar???
umm pape je ah~~`
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ok2..
citer sal ntry plak~~
bosan2~~
zaman sekarang nak ape2 sumer kene ade duet...
kalo ko ade duet..
macam2 ko leh buat~~
macam2 ko leh dapat~~
ko cakap ko nak ape,
sure selang berape saat bende yang ko nak tu da ade kat depan mate~~
kan bahagie tu~~
kalo aku la~~
untung giler wehh~~
best nyer!!!
xyah nak pikir2 byk bende~~
sal nak cari duet la~~
ape la~~
honest la aku cakap kat cnie,
sekarang ape yang aku nak..
ape yang aku impi~~
sumer aku kene hold dulu~~
sedey weh~~
tapi aku tau,,nak dapat ap2 bukan senang~~
ko kene usehe~~
kalo ko tak usehe, ko tak kan dapat ape yang ko nak~~
ye la,,
aku selalu la dgr,
kite akan rase puas kalo kite dapat ape yang kite nak tu dgn usehe kite seniri~~~
kite akan lebey menghargai ape yang kite da dapat~~~
so, ape yang aku leh conclude skang ialah:
  1. aku kene bekerje keras sekarang tuk wat DUET~~~
  2. aku kene fokuskan otak aku tok wat ape yang aku nak~~
  3. aku kene ade matlamat yang jelas~~
  4. pe lagi ek nak tules~~byk la gi sebenarnye~~
  5. hahahahaaaa~~~

aku nie setakat berangan je..

nak wat macam2...

tapi cam separoh jalan je~~~

asal erk??

senang je~~

sebab aku nie tak FOKUS!!!

sebab aku nie PEMALAS!!!

sebab aku mmg selalu LOST!!!

aku la~~~

tapi takpe~~~

aku sedang usahe nak betolkan diri aku~~

cube cari gali ape yang aku kene ubah..

mean ubah diri aku jadi lebey baek~~`

INSYA ALLAH~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ok la~~

aku nak share satu entry dalam blog senior aku tyme sekolah dlu~~

aku mmg selalu follow blog die~~

aku suke~~(^_^)V

ari2 kalo on9 aku akan bukak BLOG die~~~

N nie plak ntry tentang DUET yang aku bawu bace dalam belog die~~

ok la~~

sampai sinie je la~~

ADIOOSS~~~

No comments:

Post a Comment