Saturday, February 27, 2010

##mintak tarikh laen?##

bismillahirrahmanirrahim~~~

semalam my luvly mum kol~~
.
.
.
mak: akak, mak n cik yati da bincang2 td..nak buat kenduri tunang angah 13hb...cmne? ok x?
aku :umm..ok je la mak (aku jawab tanpe pikir pape2)..asalkan ari minggu..akak leh balek~~
mak: ok la..nanti mak nak bincang ngan mak jamali plak..(jamali: my sis nyer future fiancee??)
aku : ok mak...akak x kesah..mane2 pon ok..
mak:bye my daughter~muaahh3x..
aku :bye mummy!! luv u~muaahhxx2x>>
.
.
.
(begitu la dialog antare anak yang menghormati mummy nyer)
ppsstt:bukan betol ngat pon dialog yang bawah2 tu..hahahaaa..
;
;
;
pastu..aku rase sumtink...
owwwwhh NO!!!!

kenduri 13hb...
AND....
14hb aku ade TEST MMG!!!!!!!!!!
.
.
.
alaaaa mak akak tak leh balek gak!!!!
cmne??
SEDEYYYY..
.
.
.
siyes....
berie cari tarikh yang tak clash ngan kenduri org laen yang dekat2 ngan umah..
tup3x..
clash ngan tarikh exam aku plak,...
(tak bitau lagik ngan mak aku nie~~~)

ngek la~~~

umm..nampak ngat aku mmg tak kan dapat balek umah tuk engagement adek aku~~
dari ari tu lagik...
tarikh 1st..18hb..
(aku yang mintak pospon sebab aku nak balik umah gak mase kenduri nanti)
....
da nak wat 13hb..
ponn..aku tak dapat balik~~~
(umm kalo aku tak g pospon exam aku leh tak??)
hahahhaaa...
.
.
.
tak boley2,,,
test tetap test...
.
.
.
then malam tu my dad plak yang kol...

daddy:hello my daling...sehat ke tak nie?
aku: hello daddy..umm sehat..
daddy: da makan ke blom?
aku:(ai soklan yang aku kene tipu sunat nie..)..umm ada makan da..
daddy: sayang makan ape?
aku:(tipu sunat lagik sekali..)..umm makan nasi goreng td daddy..
daddy:owww daddy td makan jantung pisang..mummy buat..sedap..
aku: wahh sedap tu..nanti org balek nak gak laa...
daddy:tp mummy wat pahit plak..pesal ntah...hahaha..
aku:eh daddy nak cakap ngan mummy la kejap..
daddy:sebuk jer...nah..mummy ko, nie anak nye nak cakap..
mummy:haa nape sayang??
aku: umm..mummy sory sgt3x. .org tak dpat balek gak kenduri nanti~~
org ade test 14hb tu..tak sempat nak balek la..xpe la..mummy
wat la kenduri tu 13hb~~org tak kesah la tak balek pown...
mummy: alaa ye ke..
aku:ye la..takpe2x..tak de rezki kowt...ok la mummy..akak ade keje..
mummy:ok..take care ye sayang~~
aku:ok mummy..take care too..


(demikian lah perbualan antare anak n parents nyer)
psssttt sopan tak aku??hahahha)

.
.
.
so konklusi nyer sekang...
aku mmg tak dapat balek tok engagement adek aku nnti~~
sory la NGAH..

aku mmg nak balek tp aku ade commitment laen plak..
.
.
.
ok la..gtg now..
ade kej yang tak settle2x...
(tp sempat gak aku tules entry nie erkkhh???)
.
.
.
OKEIS BABE~~

AADDIIOOSS~~~




No comments:

Post a Comment