Wednesday, February 24, 2010

##my sis da dirisik??##



bismillahirrahmanirrahim..


sebenarnye entry nie lame da aku nak tules..
but
kene ade mood ar sket nak tules..
even skang aku mmg tak dek mood sangat nak tules nak entry~~

huhuhu~~~

tapi aku nak tules gak ari nie even sket je...

bukan ape~~
keje aku byk~~
tapi aku selambe badak je tak buat pape~~
padahal assignment tu submit ESOK!!!

HAAHAHAHHAA...
tak tau ar..
sejak 2 menjak nie.
tahap kemalasan aku sgt2 terok la~~~
wat i have to do maaaa????????

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ok la....
nak cakap pe ek sal my sis nie~~~
okeis..

mase aku balik chinese new year ritu,
family dak laki nie da datang umah aku...
kire nak ikut adat la kan..

kene ade MERISIK..
b4 tunang~~

actually petang aku dapat tau yang family dak laki nie nak datang..
aku da rase semacam da....

semacam??

alaa...ter feeling sket ah~~
terjatoh ar gak air mate aku nie~~

bukan ape~~~

juz terpikir..
Ya Allah~~

betol ke pasnie adek aku da nak TUNANG..
pastu, da nak KAWEN plak??

biar betik~~~

mude lagik kowt~~~

da tu..

yang buat aku betol2 sadis..
mase kat umah nenek aku..
sumer pakcik2 n makcik2 aku tanye..

"eh..ema bile lagik??adik da dulu nie~~~"
"ema tak penah pon bawak bf..bile lagik??"

adoyai~~~
aku bukan sedey sgt pon~~~

tapi juz TERSENTUH sket la beb!!!!!!!!!!!!!!!

umm..

tak pe la..
da jodoh adek aku nie awal~~
nak wat camne~~~

ikot kan je la~~~

ok la jom layan gambar malam merisik ritu~~~


nak kemane la mak aku nie~~~


bapak aku yang tengah blur~~

bincang2~~~

tu die~~cincin merisik~~~


ok la..
tu je...

hope fully sumer akan ok...

dorg akan tunang..
insyaallah 18 mac nie~~~

n aku tak balik kowt...

ade ujian esok nye tu~~~

OK.

addiiooss~~~


2 comments:

  1. hmmm...saba la ema..nak wat camne..huhu
    taniah oke bakal daoat adik ipa..;)

    ReplyDelete
  2. kita muda lg la ema.bia je la adik kamu tu nk kawin.uhu..xyah riso2 ko xde bf skang. t adela tu.xpon..ne taw si dia dtg tetibe meminang trus.uhu...

    ReplyDelete