Thursday, December 09, 2010

MAHA2010...best ke??..

Salam semua...

Sekarang mood adalah sangat2 mahu menopap entry2 untuk 5 bulan yg lepas.Ye ah kan, 5 bulan dah tak update pape kat blog aku ni.Sampai dah berhabuk2 dah ah.But dari petang tadi aku dah mengemas2 blog yang bersawang ni.Dah buat template baru,buat header baru, kaler pun dah baru.huhuuu..suka2..even takde lah berapa santeeekkk macam orang laen tu, but aku puas hati la sebab aku buat sendirik beb...=)

Ok. Start cerita2 yang tak di update tu ngan cerita MAHA2010.even paling grand kot.mula2 apply nk jadi volunteer but, takberjaya.apa boleh buat..pergi sebagai visitor je lah..

First time pegi MAHA ngan my new rumiesss,.fieza usop, dayah, n tiqoottz..huhh.masa pergi ni aku jadi ketua rombongan, ade ke patut..si sapik bagi gelaran kat aku..bengong sapik.takpe, janji aku happy kot ari tu even PEENNAATT nak mampus.mane tak nye, dari matahari terik atas kepala, sampai hujan lebat plus petir, sampai berhenti hujan n sedar2 hari dah gelap..hahhaa..what ever is, nk tules panjang2 pun malas.so, pictures will tell everything..check it out~



jalan kaki kot dari UPM..terbaik lah korang...


posing lagi..=)

cik fieza nak ke tomato tuh?..

posing maut kat dinding ade gambar buah2..

g touchup2 kejap..berminyak muke..hehehe

kat gerai jeruk2..sedap wehhh...

tiqot nak samekan aku ngan kambing...ape lah...

lastly, peace no war!!..=)

Balik upm dalam nk maghrib dah.balik2 mandi, terus tido.tapi dalam kul2 bangun sebab kaki sangat2 lah sakit.mule2 amik minyak panas.satu badan sapu.tapi takleh tahan.sangat sakit lagi.menitik air mata tahan sakit..huhuu.memang taktahan dah.masa nanges tu, my rumiess nak tido but dorg bukak lampu coz aku sakit..and very2 thank u to tiqot urut my kaki..thank sangat2...hehehe..padan muke aku,nk sangat g kan..huhuu..

thats all about MAHA..but part2 MAHA will come out!!..

addiioosss..
luv uols~

No comments:

Post a Comment