Tuesday, December 14, 2010

shah indrawan??...

salam sejahtera semua..

kemalasan menaip apa2 entry kembali lagi..
tapi aku gagah kan juga diriku ini untuk mencarut di kala lampu bilik telah dipadam
oleh rumet ku...
mengganggu kot die nak tido..
biar lah..
aku kan "baik hati" beb..hahha.
takpe, asal kan orang laen selese..aku akan cuba bersabar demi kepentingan orang
lain..
(perrgghh ayat memang tak boleh blah...ok, unsur penipuan ada disitu...=)...)

hhaaah!!.melalut sudah....

padahal nak story mory sal laen..
tapi starting dah pape ntah..


jomHEBOH???..
tak rancang pape,tup2 pegi je..
with my rumiies,,ain n shikin..
alasan??,,saje jalan2..mane tau dapat nengok artis2 ke..ha
hhaa..
(memang pon sebenarnya....)

and the most important is teman kan ain...
dia tak pernah pegi jomHEBOH...
( owww..patut ah dia beria2 nak gak pegi..)
(takpe..aku dah tunaikan impian orang hari ni..hahhaaa...)


macam biasa lah kan kalau berjalan time takdek duit ni
alamatnya, macam tu pergi,,macam tu juga lah balik...
(eh..aku tipu kot..pergi muka cerah sikit, balik2 muka yang gelap adehhh....)

round punya round..
penat+bosan+haus semua ada....
so.
pakat2 nak balik je..lagipun tak semayang lagi..
tapi on the way nak balik tu..
tetiba kat booth HOTLINK.....
.
.
jumpa pula mamat ensem ni..
.
.


siapakah dia??..

tu kan dah tulis kat belakang baju dia...
.
. TOMOK~!!!!

hensem tak dia??..hahhaa..
(hensem lah wehh..kulit putih, ada gaya..ada style..suara sedap...hahhaa..)

jom layan gambar2 dia yang aku berusaha zoom se zoom2 nya...






dah lahh...aku tak pandai nak upload gambar ke blog ni..hahhaa..
sikit2...buang masa.buat penat...

gambar memang banyak amik..tapi agak kabur2 ah...

yang best nya, rumet aku si shikin tu gila kemaruk tomok..
ntah sejak bila aku pun tak tahu...
melompat2..melambai2..hhaha..lantak ko lah..asal ko happy beb...
(lagi dia happy sebab dapat poster tomok yang baling kat peminat2...hampehh...okey,, jeles disitu sebab aku tak dapat......yuuhuuuuu...)

apa apa pun..terbaik ah jumpa TOMOK live...
haha..never kot..but one is enough than never...kan?kan?...

now..tahu lah kamu semua apa kaitan tajuk entry di atas kan?kan??...

okeeiiss everybody...
got to go..

adioosss...
luv uols..!!!!


No comments:

Post a Comment