Thursday, December 09, 2010

result dah kuar!!!!!!

salam n selamat petang..

(pagi dah update..petang pon update lagi..terlampau rajen ah pulak,,,hahaha..)

hahhh!!.
mood sekarang agak tension kot...
result dah kuar..
baru je cek..

sedih...

mengeluhhh...

bukan seperti ape yang diharap2kan..
sedih??
sangat...

mane tak nye..
tinggal 1 sem je lagi..
but result cam hampeh..

how nk dapat kerje bagus2..
umm, what i have to do...
dengan result yang macam tu..

but..
aku tahu..
aku telah dapat apa yang telah aku usahakan..
tapi bak kata dr hisyam kat aku..

"usaha je sekarang, tapi belum tentu sekarang jugak dapat hasilnya.."
"mungkin hasilnya pada masa akan datang, untuk sesuatu yang lain bukan apa yang telah kita usahakan untuk dapatkan nya..."

ok..aku terima..

sedih.memang sedih.
tapi aku takleh nk ubah dah result tu..

the thing is, cuba lagi pada masa akan datang..

KEPADA ERMA DAMAYANTI!

ko boleh!

what u have to do now is: DON'T GIVE UP, LIFE MUST BE GO ON~!

so...

ummm...till then~..

adiiooss....
luv uols a lotz....




No comments:

Post a Comment