Monday, January 04, 2010

~2 hArI TaK On9~

jambatan seri wawasan???
lambang kemegahan putrajaya


pictures: kredit to yahoo images (tak sempat amek kat member pics yang amek seniri)

SaLaM MooD TahUn bAwU LAGi kEpAdE SeMuE D AlAm mAyA InIe!!!!!!!
Uiitt...
nape tibe2 tibe pic putrajaya yang kuar?????
laen benau ngan entry..
ala saje2 je yang soh layan gamba dlu..
aku mmg suke putrajaya..

i mean the views.the scenery.make me feel smthing wonderful laa..
lagi2 scenery mase tyme malam..



nak story sket la, aku first tyme g putrajaya mase form4..
tu pon sebab join bahas ala parlimen tok hksbp..
(lawak nye...)



hksbp?????????ape tu??? umm budak2 sbp tau la kot..
hksbp stand 4 hari kecemerlangan sbp..
tyme tu sumer dak2 sbp 1malaysia kumpul tuk macam2 acara la..
nak dpendek kan citer mmg best giler la tyme tu..
ehh..da lari tajuk da nie..hahaha..
ummm, idea bawu nie..
t next tyme i will share bout hksbp more...
ok la, berbalek pade putrajaya..
y i talk bout putrajaya??
actually aku g lepak kat putajaya dari pagi sabtu smpai ahad malam..
sebab tu la tak dapat on9..
huhuh..
bawu semangat nak ngarot2 kat blog yang aku bawu buat nie..
da ade orang ajak g sane..umm diikutkan saje..
rumet punyer pasal..gpon nak duduk bilik cuti2 nie boring siot..
(actually rumet aku, miss chesszy honey.. nak tengok final idola kecil 2 huhuhu..)
umm, best gak tgk dak2 kecik nyanyi..huhuh..
tu la yang aku dapat cakap even aku tak follw pon rancangan tu..
umm.citer pasal entry sudah abes..
tu laa..
aku tak dapat update blog coz kat umah uteh..uteh??
kakak shikin, rumet aku..
kitorang lepak umah die la...kat presint18..
yang best nyer. dok tingkat13 n kitorg dapat ar tgk pemandangan ptrajaya yang canteek
d waktu malam...
ok la..got to go 4 dis tyme..
ade keje nak buat..
n nak study tok wat blog bagi aku yang bawu nie..
huhuh..
study bio malas....
adioosss!!!!!!=)
nota kuku: teringat pantun lame..saye budak bawu belajar, kalo salah tolong la tunjuk kan...











No comments:

Post a Comment