Tuesday, January 19, 2010

~segala sudah terjawab~

salam...



hehehee...
mood aku da hepi da tok tules entry kali nie,,,
huhu..


nape ek??

ceehhh..
mesti lah ade kaitan ngan entry b4 nie..


......................................................................................................
(jap, bagi rest sket...)


kita citer sket what happen today...
ya ampon, aku penat giler ari nie....

kat kelas genetik td, gile aku ngantok bangat siihh..
da ar lec tu bace slide je..
adoi..
(tak baek nye aku...)hahah..


ari nie jadual mmg pack la..
kul10-12 lec animal function:
ni lagi satu kelas yang.................
ahh!!

takpe..aku nak cakap gak...
dr siti: lagu sangat la lec dr td...
nak salin nota td pon tak sempat...
camne?
kate soh salin n take attention dalam kelas...
humm...
sabar je la..
tp yang aku pasti ramai gak la mengeloh td...
byk nota yang tak sempat salin n yang lagik sedey...
sape yang lgsung tak dapat salin............
menanges la korg...
(aku la org yang menanges tu..)hahah/..
pape pon, aku mmg agak tak tumpukan perhatian pon td dalam kelas....
haha.
byk sangat la term yang kene ingat..
sangat banyak..
n yang paling penting,..
aku n fatin ayik tergelak je dalam kelas tu...
hahah..
sal ape?
itu rahsie kami....
lalalala~~~~

pas animal function nak berlari plak ke lab kat sanggar bahasa..
bas plak lembab+mmg takdek!!!!
so, aku n the geng amek keputusn tok gunekan bas no 11 yang tggu mase je tok dgunakan..
hahaha,,
bas nie even lembab pon,still leh gune gak..
dari tggu bas upm yang ntah kemane pegi....

adoi..
lecak ko sampai kelas...
seb baek dalam air cond...lege sket...
alhamdulillah..
laoshi pon tak mule klas lagik,..
smpat sampai kelas...
aku mmg pantang g kelas lewat...
mmg kalo boleh nak elakkan..
tp kadang2 terlepas gak...
hhehehehe...
(bukan salah saya yee!!!)

pas abes lab mandarin..
berlari ke dewan kuliah 7 pulak...
naek bas!!!
seb baek ade...
tp..
BAPAK PUNYE SARDIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

penoh!!!

ah tak kire..
aku nak naek gak!!!!
fuuhh..
seb baek lepas...
alamak!!
sha tak lepas!!!

tak pe,ade bas lagik kat belakng,,,,


jom kite lari!!!!!!!!!!!!!
sampai kelas..
ah!!!!
lecture da stat..
blurr3x!!!!
NGANTUK!!!

kontrol2....
kang tak paham plak....
ape yang masok gaknye dalam otak aku nie...
ingat3x..
klinefelter syndrom(kromosom xxy)
turner syndrom(kromosom xo)
jacobs syndrom(kromosom xyy)
n byk lagi la..
coz ari nie banyak sentuh sal mutation in kromosom arragement..
da belajar kat matrik..
tp,
ye..AKU DA LUPE!!!!!!!!!!!!1
hahaha..



nani : weh , ema ko nak balik villa504 ke?-(bukan skrip sebenar)
aku :balik?ntah aku tak sure, macam ade keje..
nani :hahh??nak balik pon tak sure??pelik lah ko nie..
aku : tp...(pikir jap)..arrgghh, tak tahan ar..nak balik tido!!!!!!!!!!!hahaha..
nani :set! (dalam hati:tau pon nak balik, takkan aku nk biar aku balik sorg2..=)..yeyee, nak
tgk adiah dari mr 'fisio' da sampai ke belom...suke3x..)


------------------->> hanye rekaan semate2<<-----------------
(ade yang terase??)hahahaha..just kidding la beb....


~balik villa 504~
mate aku dah mnunjukkan tahap penutupan yang serius...
so,aku mengambil langkah terbaek....

yaa...
teros kan peraduan ku di atas tempat beradu ku yang pink itu!!!!!!!
yaaaaaaaaaaaaa...dushhh!!!!!!!!!

nikmat nye...
hahaha...

...............................................................................................................
(jom sambung citer entry>>>)

hahaha..
ape yang telah terjawab??
ye..
mohd musataqim da cakap die mmg bukak fb aku..
n
tgk gambar2 tu sumer malam tu...
die mmg saje je..
cube cakap je dari awal...
kan senang..
masalah tol...


lege kah aku?
puas hati kah aku?

ntah,,,

dari care die cakap mmg da boleh dpercayai...
(yang semalam mmg tak leh pecaye..)

ikut suke kamu la labu...

okeis...


need to go..

ADDIIOOSSSS!!!!



NOTA KUKU: mase berbual ngan mus musculus adalah selame 2jam 26minit...esok??





No comments:

Post a Comment