Wednesday, January 06, 2010

~dia datang~

salam dr mahasiswa biologi bakal peneraju global ideologi....
hehehe..poyo giler ayat..
umm..
syukur alhamdulillah ari nie aku maseh berupaya menjalani idop as mahasiswa biologi..
bese la, tak sumer dalam idop nie senang..
even susah camne pon, i hv to face it..
tp giler arini takdek letrik pagi tu..
aku tak dapat iron baju kurung..
terpakse lah pakai tshirt n suar..
sedey, taon nie aku bawu nak kuangkan pakai suar g kelas..
tp arini da kene pakai..
bukan ape,nak jage imej..(imej sopan sket la ngan baju kurung nie)
hahahaa...
takpe2..kite leh kurangkan..slow2 r kan nak berubah pon..
okeis, take it +ve la..
ye cakap pasal +ve nie,
aku sedar n agak perasan that kite kne take +ve n always thinks +ve...
so, bawu la kite tak stress buat bende yang susah nie...
ye!!
KITE MESTI PIKIR +VE TAU KENGKAWAN!!!!!
eh aku sekali!!!!!!!!
berbalik kepade perjalanN idop arinie:
pagi 9am-10am=kuliah fisiologi tumb..
  • belajar pasal ENERGY,CAPACITY, LAW OF THERMODYNAMIC,BIOENERGETIC..bla bla bla bla..(sumer nie da belaja da kowt...tp kepale otak aku nie ntah ingat pe ntah..hehehe..EMA BALIK STUDY!!!JANGAN DOK NAK ON9 JER!!!)
  • antare yang menjdi persoalan.,WHERE HUMAN GET ENERGY???(ans:??????????huhuhu)...next, WHAT IS VISIBLE LIGHT??( ans:the only light that can be absorbed by plant)..
  • tu je la..huhu padehal byk lagi kot..
  • anyway, mmg best sebab aku kne study n bukak buku lame semule...hahaha

pagi lagi 10am-12pm=genetics

(..terpakse berjalan pantas menuju ke dk7!!!jaoh siot..takpe2 +ve thinking..senaman..bakar lemak...hahaha..)

  • belajar lagik ttg sumer yang da study dlu2..zaman tadika lagik..hahaha
  • homozygous,heterozygous,chromosomes,recombinant,crossingover,dominant disease,alelle,bla bla bla..
  • nak kene bukak buku lame lagik!!!!
  • aku...waaa..byk nak study semule!!!!!!!!!

12pm-2pm=mandarin!!!!(bapak lambat masok klass, bas takdek!! siot! bengang aku..org paling giler last masok klass)..b4 masok klas, ckin msj: ema fatin da sampai...

  • ni hou?=( ape kabar)..
  • laoshi=(cikgu)
  • chi fan=(nasi ayam)
  • wo shi malairen=(saye org melayu)
  • shenme=(ape?)
  • ta meiyou niu pengyou=saye takdek girlfriend
  • ........................enough!!!!......................................
  • hot guys appears!!!!huhuhuhu...(suke klass mandarin,tak stress!!)

tgh klass, fatin msj:weh aku da sampai upm..wawawaa..byk destinasi nak tuju nie..(sabau2..)

pas abes klas cepat2 naek bas pegi jabatn bio plak!!!

nak pegi lab ikan akuu..

rindu kat ikan2 aku tu...

waaaa..sumer mmbesar dgn bagos..bagi artemia byk2..

bgi dorg kenyang!!!...alamak diorg kenyang..aku tak makan lagi...

mak!!!!

akak lapar!!!!

jom makan!!!!

opppsss,fatin camne??(mektin, jap g aku sampai la!!)

kul3..berkeja naek bas balik kolej!

dalam bas: nampak senget!!

die ngan member die nak g pc fair plak..

takpe ah senget..t ko blanje aku, kite jumpe..wawawaaa..

balik kolej:pegi tros bilik 117..jumpe fatinn yang patah kaki!!!

huhuhu..

(tp da selamt leh jalan da)hehehe

gossip2..lame tak jumpe...naek 5o4!!

4.4opm=begerak tok ke klas mgm!!!

heppy..classmate yang funny n tak stress2!!!!

kul6pm= balik!!!!

kul8pm=welcoming dinner for fatin!!!

jom makn!! menu=kuew tiaw pataya!!!

kehadiran:ainur,belle,ainkecik,ainpjg,ika,ckin,fatin,azwan,sham,shakir..)

nway pe kaitan ngan entry???

hahaha

nak cakap ttg kedatangn fatin hanani baharuddin upm semule!!!!!

sekian.............

nota kuku=sok meeting biogen ngan prof mat!!!!

No comments:

Post a Comment