Wednesday, January 06, 2010

~die yang.....~

salam ukhuwah dr mahasiswa biologi upm!!!!





(cepat2..nak study plak..)


tp aku nak gak anta entry nie..


time is running!!!!




hisshhyy..


lambat plak nak upload gambar nie...






orait..


tros kepade entry...




DIE YANG..........??? ape??


ummm...


klik kat cni je la...




die yang sangat berfikiran jauh..

die yang bersungguh2 ingin mengubah sikap mahasiswa sekarang..

die yang byk mengubah persepsi mahasiswa ttg pentingnye modal insan..

pentingnye pecaye pd diri sendiri..


die yang mengajar aku berpikir +ve..

die yang meng'influence' aku n kawan2 aktif berorganisaai..

die yang mmbawa aku n kawan2 aku berpikiran matang..

die yang still beri pluang tok aku berjumpe ngan die lagi..

die yang berisahe mewujudkan biogen811..

die yang selalu kate, biogen811 is 1st in the world!!!!!


die yang telah beri aku pluang menjadi r.a dalam pojek nye..

die yang mmperkenalkan medaka kepade aku,.

die yang byk mmberi tunjuk ajar n bimbingan dalam wat research..

die yang selalu mmpunyai idea2 biase yang bakal menjadi luar biase..

die mmg sunggoh luar biase..


die yang aku hormati..

die yang aku kagumi..

die yang aku sayangi..

die yang ku akan ingati..

die yang sentiase dhati..


thankz lots to you..dr mat!
nota kuku=sok meeting biogen811...
























No comments:

Post a Comment