Friday, January 08, 2010

~semue dah terbuke~


salam anakpahangupm...


hahaha.

pe kaitan.....


saje je...


umm..


ari nie penat giler..

macam bende nak wat..

kesane, kesini,..


dari jabatn bio ke fak sc..

dari fak sc ke jabatan bio semule..

pening paler..


perkare yang kene wat...

  1. isi borang agreement 1st tyme jadi r.a..(aku ingat da nak dapat elaun dahh!!)
  2. kene beli setem rm30..(bapak ah, kopak lagi aku!!!)
  3. settle kan sal l.i..org fak tak dapat key in kan...ade pblem..hahaah..(gpon ramai lagi yang tak dapat feedback dari company yang dorg nak tu,,,haha ,,padan mukee!!!)
  4. lab ikan aku mintak dilawat..ikan2 aku da lapar..ok aku datang!!! (rini cik T yang selame ini menjadi perosak telah tumpas dikepit oleh perangkap tikus!!!)
  5. nak beli buku tok notes mandarin n buku catatan biostat..(ahh tak sempat!! kirim saja sama itu felecia...huhuhu..)
  6. yang paling penting tok ari sok.........................................

AKU ADE KELAS TEORI WAT LESEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

org kate bosan+boring.............

hahahaha...

ikut saja lahh labu...

and..

duet aku jugak terpakse dlayangkan sebyk rm2oo..

kopak lagik aku...

duet tak cucuk..

ALAMAK!!!!!

seb baek ade fel...

(fel aku pinjam dlu ekkk??????????)hhehehe..makaseh!!!!

OKEEYYY...

bawu masok citer entry ari nie...

malam ini da terbongkar sumer rahsie yang terpendam..

hari pembentangan kes fatinatul n shikinatul...

cerite hati n perasaan..

(bukan cerite kedai kopi eaaa...)

yang tersurat n tersirat telah dluah..

tp..

korang, aku tak tau lah sejauh mane kejujuran kamu org itu ok..

hopefully sumer da dkluarkan,...'

hopefully kite share bende yang tak buat beban kat kite seniri..

kn???

kepade yang bahagie,jgn sangke kite gembira sepjg mase..

kepade yang berduke, jgn takot esok maseh ade..

kepade yang menanti, esok pasti datang yang seindah mentari..

kepade yang single, kite boleh ubah life style..

kepade yang setia, teros abadikan ia...

(umm...best gak ayat aku nie...)hehehe..

k la, pape pon hidop mesti dteroskan..

selagi hayat dkandong badan, cinte hakiki tetap kpd Illahi...

setiap ari adalah dugaan n cabarn dari yang maha ESA..

usah takut atau bimbang..'hadapilah ia dgn tenang..

sentiase berpikiran terbuke...

pasti kite tak kan hampe...

hati takkan berduke..

ADIOSSS!!!!!!!!!!

NOTA KUKU=SAPE BERPIKIRAN TERBUKE???????????????

No comments:

Post a Comment