Monday, January 04, 2010

~jadi yang pertame~

InILaH KeLab FiRsT In tHe wOrLd!!!!!!!!!!!!!!
kat JaBaTaN BiO fAkUlTi sAiNs upM jE Ade...........
KELAB BIOGEN 811






InILaH BaKaL BiOlOgIsT MaLaYsIa yAnG BaKaL TeRkEnAl
sEaNtErO DuNiA!!!!!!!!!!!!




arrgghhh..tension tol td..
da penat2 type entry tibe2 terclose page nie...
da la terpakse wt semule (mood geram+marah=gerah)...
adoyai.........


uuppsss...
azam tahun bawu..
kurang kan marah!!!!!!!!!!!!!
lupe plak..

ok2..kembali kepade mood tenang..hijau...


aku nie bercakap azam tahun bawu mmg suke..
tp ntah pe yang aku azamkan taktau lah...
huhuhu..
umm azam aku mmg byk tahun nie...
cume tu la..
ade satu sikap yang aku kene btolkan dulu..


bertanggoh..


siyesly aku mmg suke bertanggoh keje...
so tok mencapai azam aku tahun nie aku jangan bertanggoh2 keje...
haa..sesape pon la..
JANGAN BERTANGGOH KEJE..BERTANGGOH PENCURI MASE!!!!!!!!



hahaha..
pjg giler intro entry ari nie...
hahahaha..
actually nak cakap sal jadi lah YANG PERTAME..



aku ingat lagi story cikgu aku tyme skola rendah lagi..


citer pasal JaDiLaH JoHaN


byk yang kite leh belaja dari citer tu...
n boleh dpraktikkan dalam daily life kite..
even dalam belajar pon, kite mesti menjadi yang pertame..
lagi2 belaja kat u nie..
mmg kene berlumbe2 nak dapatkan sumer ilmu..


kalo tak, alamat ketinggalan la....



umm, second tyme ayat yang same aku dgr plak dari sorg kawan kat sbpik..
mase 1st month bawu masok..
kawan dari aliran sains agame, die mmg alim la..
aku selalu tgk die jalan cpat2..
g mane2 pon die da kat depan..
berator kat depan..
g surau die da meluru kat depan..
turun mkan kat dema (dewan makan) die kat depan...

ye btol..


pendek kate mmg die yang dlu...
selalu yang pertame..

tp tak de la aku nak tnye kan...
yang menarek n ade kaitan ngan entry nie...
aku penah dgr die cakap..

DIE NAK SENTIASE JADI YANG PERTAME!!
owww...

honestly aku mmg respect ah ngan die...
sebab attitude die yang camtu la die berjaye cam skang..
kalo tk silap die kat mesir kot skang.
amek dentist..
(ye ke..huhuh..takpasti la)



nway, tu la kan..
tp kan aku tepikir gak, kalo sumer pikir nak jadi yang pertame..


SAPE YANG JD YANG TERAKHIR???
Huhuhuh...
orait...
adiosss!!!!!!!!!!!!
nota kuku: die yang sentiase nak jadi yang pertame tu namenyer
AFIFAH ADNAN...(^_^)


























































No comments:

Post a Comment