Sunday, January 17, 2010

~aku yang kene??~

salam....

pertame2 sekali..
selamat hari jadi kepade aku!!!!!!!!!!!
hahaha...


hari nie aku genap berumo 21th..
tp member2 aku da wat advance besday surprise kat aku!!
pade 16/1/10..
bersame2 ngan sorg lagik coursemate aku..


hahaa..
giler ah dorg nie..
padahal aku yang plan gak ngan dorg nk kenekan ainur..
tup2..
aku yang terkene gak rupenye
giler ah..
mmg aku tak sangke langsung..
n aku yang paling terok kowt than ainur..


kene simbah air!!!!
pastu pakej ngan tepong sekali!!!!


dorg mmg tak aci!!!


nway, part paling best adegan kejar mengejar..
antara aku ngan amar..
1st mastermind!!!
yang bersame nak kenekan aku!!!
kureng asam tol amar!!!


then, fel n sha!!!
tq!!!
kek tu mmg sedap!!!!!
nak makan lagi!!!!

mmg very2 surprise la..

kene kan aku tak beragak!!


tapi takpe..
malam tu mmg the best la!!!
korg aku sayang korg!!!


dalam hepi2 nie..
actually aku terkilan gak la..


terkilan nape??
umm...


rumet aku sendiri yang merangkap kawan satu kos..
merangkap best fren kat upm nie..
tak de!!!!
tak join!!


sedey weehhyy..
umm...
xpe..
ade prkare yang tak dapat dielakkan..



pape pon..
aku harap n berdoa
impian aku selepas ini akan tercapai..
hidop aku akan lebih dberkati olehNYA...

heehehhee..


ok la..adios!!!!!!!!!!



NOTA KUKU= hepi besday to me..hepi besday to me..hepi besday to erma damayanti!!!

No comments:

Post a Comment